Uncategorized

به طور متوسط در هر روز در سال 2019 حدود 2 تریلیون کلید واژه در گوگل جستجو می شود حالا مسئله اینجاست که شما چگونه اطمینان حاصل می کنید که وب سایت کسب وکار شما از نظر جایگاه در مرتبه بالا و مطلوبی در جستجو های گوگل قرار دارد؟

لینک سازی یکی از مهمترین راههای ایجاد اعتبار و بهبود رتبه بندی شما در صفحات نتیجه موتور های جستجو مانند گوگل است. البته این را هم فراموش نکنید که این کار دشوار و وقت گیر است .

در این مطلب ما به 5 تکنیکی می پردازیم که به کمک آنها می توانید به صورت عملی مشغول  لینک سازی خارجی برای وب سایت خود شوید

تکنیک شماره 1: دایرکتوری ها

به سایت های مرجع که بقیه وبسایت های موجود در اینترنت را براساس زمینه فعالیت دسته بندی میکنند وب دایرکتوری می نامیم.

دایرکتوری ها می توانند به خزش ربات های جستجوی گوگل در وب سایت شما کمک کرده و همچنین اعتماد شرکت شما را از نظر مصرف کنندگان جلب کنند

اگرچه گوگل با توجه به الگوریتم هایی که برای شناسایی کیفیت لینک دهی صفحات به یکدیگر دارد متوجه ثبت لینک شما در یک دایرکتوری می شود و امتیاز لینک دهی مشابه لینک شدن به یک سایت بزرگتر را به شما نمی دهد با این وجود این کار به ایجاد اعتماد با مصرف کنندگان و ایجاد ترافیک به وب سایت شما کمک می نماید.

در ادامه فهرستی از دایرکتوری های ایرانی که می توانید وب سایت خود را در آنها ثبت کنید آورده شده است انتخاب یک وب دایرکتوری میتواند تاثیر مثبت یا منفی بر سئو سایت شما داشته باشد و ربطی به پولی یا رایگان بودن آن نخواهد داشت. قبل از ثبت لینک خود در این سایت ها از کیفیت آن مطمئن شوید.

در میان سایت های ایرانی، نماسایت میتواند سایت مناسبی برای معرفی خدمات یا وبسایت شما باشد زیرا تمام نکات مربوط به یک وب دایرکتوری اصولی را رعایت کرده و معرفی سایت شما در آن رایگان است.

www.hasht.com

www.blogz.ir

www.dahio.com

www.linkeman.com

www.iraninternetindex.com/

www.tigersware.com/dir/

www.linkdirectory.ir

www.directory.birtak.com

www.webmakers.ir/index.php?DISP=adddir

www.dir.khoob.ir

www.dir-link.com

تکنیک شماره 2: درخواست از طریق ایمیل

این روش می تواند یک روش آسان برای به دست آوردن لینک هایی باشد که به وب سایت شما به آن نیاز دارد. در این روش شما از طریق ایمیل زدن به بقیه وب سایت ها به آنها پیشنهاد مبادله لینک می دهید تا آنها  لینک شما را در وب سایت خود قرار داده و در عوض شما نیز لینک آنها را در وب سایت خود قرار می دهید.

اکنون این یک روش بسیار متداول است و از آنجا که صندوق های ایمیل  افراد با درخواست های مشابه پر می شوند ، احتمال موفقیت آنها کاهش یافته است. اما ما معتقدیم هنوز هم می توانید آن را امتحان کنید ، اما باید خلاقانه فکر کنید. به سادگی نگویید ، “به من لینک دهید”. از خود بپرسید چگونه می توان به نفع دو طرفه  ای در این رابطه با مخاطب ایمیل رسید.

تکنیک شماره 3: ارسال مقاله برای وبلاگ ها و وب سایت های دیگر

اگر مقاله ای با کیفیت نوشته اید که برای مخاطبان سایت دیگری مفید باشد ، ناشران و وبلاگ ها ممکن است به نمایش مقاله شما علاقه نشان دهند. برخی از وب سایت ها فقط مقالات نویسنده های خود را منتشر می کنند اما برخی دیگر اینگونه نیستند و اگر مقاله خوبی از شما دریافت کنند آن را منتشر خواهند کرد .

نکته بسیار مهم این است که شما باید  درباره آنچه آنها منتشر می کنند تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنچه را که می نویسید متناسب با سبک آنها است.  موارد زیر از جمله مواردی است که می تواند مورد بررسی قرار بگیرد

تعداد کلمات معمولی

عنوان

موضوعات یا موضوعات مشترک

وقتی فرصت ارسال مقاله  به عنوان نویسنده مهمان را بدست آوردید ، به یاد داشته باشید که روابط خود را ایجاد کنید و از کار با آن ها لذت ببرید. به این ترتیب در آینده دوباره می توانید برای این وب سایت بنویسید.

تکنیک شماره 4: طعمه سازی

برای خلق چیزی شبیه به این ، مفهومی را ارائه دهید که معطوف به شخص ، تجارت یا گروهی از افرادی باشد که می خواهید توجه آنها را جلب کنید. مطمئن شوید که این محتوا برای خوانندگان ارزش زیادی داشته و آنها را در اینباره درگیر می نماید . یک استراتژی معمول این است که سوالی را انتخاب کنید که می خواهید گروهی از متخصصان به آن پاسخ دهند. سپس ، این افراد احتمالاً آن را به اشتراک می گذارند زیرا به عنوان متخصص صاحب نظر بوده و علاقه مند به پاسخ گویی در این رابطه هستند.

تکنیک شماره 5: بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین و مقیاس پذیرترین روش ها برای ایجاد لینک هایی با کیفیت بالا است اما این امر یک شبه به نتیجه نمی رسد. این یک استراتژی بلند مدت است.

هر شرکتی که به دنبال ایجاد پیوند پیوسته و پوشش رسانه ای است و خواهان افزایش بلند مدت ارجاعات به وب سایت خود است، بازاریابی محتوا را به عنوان یکی از پردرآمدترین تاکتیک های ایجاد پیوند بر می گزیند. شاید تعجب کنید اگر بدانید که در یک نظرسنجی که انجام داده ایم ، 76٪ از کسب و کار های  B2C و 88٪ از کسب وکار های  B2B از بازاریابی محتوا به عنوان یک تاکتیک ایجاد لینک استفاده می کنند.

بازاریابی محتوا نوعی استراتژیک بازاریابی است که ترکیبی از ایجاد ، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدف است.

در زیر مراحلی که باید برای توسعه یک پروژه بازاریابی محتوا انجام داد آورده شده است .

مراحل توسعه یک پروژه بازاریابی محتوا:

شماره یک : مخاطبان ، اهداف و بودجه خود را مشخص کنید.

شماره دو : درباره مخاطبان خود تحقیق کنید ، موضوعات ، سوال هایشان و احساساتی را که می تواند در آنها جذاب باشد کشف کنید.

شماره سه : نوع محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید و عناصری را که در شماره 2 کشف کرده اید نشان دهید در این رابطه می توانید از روش باران فکری استفاده کنید.

شماره چهار: داده ها و اطلاعات جدید را برای بیان داستان جمع آوری کنید .

شماره پنج : از طریق نوشتن و طراحی محتوای مورد نظر را تولید کنید.

شماره شش : مطالب را در وب سایت خود منتشر کنید.

شماره هفت : ارتباط خود را با ناشران شروع کنید که ممکن است علاقه مند به پوشش پروژه شما باشند.

سخن آخر

داشتن لینک هایی با کیفیت به تثبیت جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می نماید. ادامه دادن  و پیوستگی این مسیر بسیار مهم است ، زیرا به دست آوردن تنها تعداد محدودی لینک در وب سیات های دیگر باری موفیت شما کافی نخواهد بود .

اما اگر از استراتژی های بالا استفاده کنید و پیوستگی خود را در این مسیر حفظ کنید  قطعا می توانید از طریق ساخت لینک به تثبیت جایگاه وب سایت خود کمک نمایید.

شرکت آرمان هنر دماوند ( بهنما )  تیمی از بهترین متخصصان این امر را در کنار یکدیگر جمع کرده تا بتوانند برای مجموعه خدمات سئو و لینک سازی وب سایت  در کنار تان بوده و همراهی تان نمایند

با ما تماس بگیرید 28426529-021 و یا آنلاین با مشاوران ما صحبت کنید آنها رایگان به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را برای سئو و لینک سازی وب سایت  خود بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ارسال نظر