ماموریت ما

کمک به افراد و کسب و کار‏ها در راستای ایجاد مشارکت و تجربه ‎ای موثر برای مخاطبان خود در فضای اینترنت، در راستای اهداف بازاریابی‏شان می باشد.

مدیرعامل

سینا محمدی فام

بنیان گذار، مدیر اجرایی و متخصص بازاریابی دیجیتال

سینا به انسان ها علاقه منده و دوست داره با اونها، روش زندگی و طرز فکرکردن شون آشنا بشه. به همین دلیل هم به بازاریابی و علی الخصوص بازاریابی دیجیتال علاقه مند شده و همین علاقه هم باعث شده بعد از گرفتن مدرک مهندسی مکانیک برای مقاطع بالاتر رشته مدیریت و بازاریابی رو در دانشگاه تهران انتخاب کنه و مسیر حرفه ای خودش رو در طول این سال ها در این حوزه ادامه بده. اکثر اوقات سرزنده و با انرژیه و اگر همکارش باشی حتما بارها این جمله رو ازش شنیدی که میگه : ” تا مشتری ها مون رو مثل دوست مون ندونیم و مثل یک بخش از وجود مون بهشون نگاه نکنیم نمی تونیم در بازاریابی و یا بازاریابی دیجیتال براشون موفق بشیم “

مدیر فنی

امیرحسین صدیق

هم بنیان گذار و متخصص توسعه وب

قطعا بارز ترین ویژگی شخصیتی امیرحسین که تو مواجهه باهاش متوجه میشید هوش بسیار زیادشه. امیرحسین به کلیه کارهای مربوط به برنامه نویسی و وب شرکت نظارت میکنه و به کمک تیم فنیش کارها رو پیش میبره . اگر هم تیمی امیرحسین باشید متوجه دغدغه و تلاشش برای یادگیری کامل همه اعضا تیمش میشید. خودآموزی از جمله مهارت های امیرحسینه و همین باعث شده تا در کنار تحصیلاتش در حوزه مکاترونیک در دانشگاه خواجه نصیر، برنامه نویسی وب رو به صورت حرفه ای یاد بگیره و به عنوان مسیر حرفه ای خودش انتخاب کنه .

مدیر فنی
مدیر بازاریابی

امین آقاجانی

هم بنیان گذار، متخصص بازاریابی و تبلیغات

امین مرد روزای سخته همه اون رو به پشتکارش فراوان و نا امید نشدنش میشناسن . امین به کمک اعضا تیمش فعالیت های بازرایابی شرکت رو پیش میبره. مهمترین ویژگی امین اینکه بازاریابی رو نه تنها فقط در سال های تحصیلش در دانشگاه و در کتاب ها، بلکه سال های سال به صورت عملی و در دل کار یادگرفته . مهربان و بسیار قابل اعتماده و به افرادی که مخاطبش قرار میگیرن ، بیشتر از یک مشتری و به عنوان یک دوست نگاه میکنه . امین نماینده تمام و کمال مشتری ها در شرکت بهنماست و به نیابت از مشتری ها به کیفیت کار ها نظرات میکنه و همیشه میگه که : “من طرف مشتریم”

محمدحسین صدیق

گرافیست

پریسا نعمتی

مدلساز سه بعدی

امیر فروغی

موشن گرافیست

چه چیزی برای ما ارزش است؟

نوآوری

استاندار‎ها  و روال های معمول گام اول فعالیت ما هستند ما هیچ گاه صرفا به آنها بسنده نمی کنیم و سعی داریم به کمک دانش روز و خلاقیت روش‎های عملکرد خود را به روز رسانی نماییم.

خلاقیت

ایجاد فضای همکاری و ذهنیت باز برای ما از اولویت بالایی برخوردار است، زیرا ایده های ما، در اصل از آنچه واقعا هستیم شکل می‎گیرند

رشد

مفهوم رشد برای ما مفهومی آمیخته با رشد مشتریان ماست . سعی همیشگی ما بر این است که با رشد افراد و کسب و کار های همراه مان به رشد مجموعه خود نیز کمک نماییم .

رهبری

ایده ها کافی نیستند، ما باید این ایده ها را طراحی و آنها را اجرا کنیم. ما باید تلاش کنیم و شکست بخوریم و دوباره امتحان کنیم. فقط در این صورت است که می توانیم مانند یک رهبر موفق در حوزه کاری خود شویم.

گوناگونی مشتریان ما

ما با گستره وسیعی از مشتریان در سطوح مختلف و حوزه‏ های کاری متفاوت  همکاری می‏کنیم. مشتریان ما از واردکنندگان و تولید‏کنندگان بزرگ تا استارتاپ‏ های کوچک و مغازه دارن را شامل می‏شوند.

همگام با بهترین های جهان

مجموعه ما به واسطه ارتباطات خود با دانشگاه‎ها و مراکز نوآوری و استفاده از پتانسیل‎های این مجموعه ها از تجربیات آژانس ها و شرکت‎های فعال این حوزه در نقاط مختلف جهان استفاده کرده و همراه خدمات خود را در بالاترین سطوح به مشتریان ارائه می نماید

همکاری با مرکز نوآوری دانشگاه خوارزمی

ارتباط ما با  مرکز نوآوری دانشگاه خوارزمی  سبب شده تا از پتانسیل اساتید و دانشجویان برتر این مجموعه استفاده نموده و بتوانیم با پایش دائمی عملکرد مان، خود را همگام با پیشرفت دانش در حوزه بازاریابی و تبلیغات به پیش ببریم.